چه کسانی نباید لمینت کنند+لمینت دندان چقدر زمان میبرد

هزینه لمینت دندان لمینت دندان چقدر زمان میبرد قیمت قالب مدت زمان تعداد جلسات لمینت دندان

چه کسانی نباید لمینت کنند+لمینت دندان چقدر زمان میبرد

هزینه لمینت دندان لمینت دندان چقدر زمان میبرد قیمت قالب مدت زمان تعداد جلسات لمینت دندان

لمینت دندان چقدر زمان میبرد و ایا خسته کننده میباشد

لمینت دندان معمولا نیاز به چند جلسه دارد و قبل هر کاری باید این را بدایند معمولا در لمینت سرامیکی دندان شما تراشیده میشود و این بدین معنا است که دندان طبیعی شما دیگر مثل سابق نخواهد شد و اگر پیشمان شده اید راه برگشتی نخواهید داشت و بخاطر همین باید پزشکی را انتخب نمایید که کار بلد باشد چون کار مشکل ساز شود ضررش پای شما خواهد بود.لمینت دندان یکی از طبیعی ترین درمان ها برای مشکلات دندانی و نقص های ظاهری میباشد. 


لمینت دندان چقدر زمان میبرد




لمینت دندان چقدر زمان میبرد :

قالب گیری از دندان در مطب انجام میشود، با استفاده از خمیر مخصوص روی دندان قرار میگرد و بعد سفت شدن خارج میشود بعد از قالب گیری دندان، قالب به لابراتوار دندانسازی ارسال می شوند. لمینت ها در لابراتور توسط تکنسین ها ساخته می شوند. مدت زمانی در حدود15 روز  طول می کشد تا لمینت ها ساخته شده و بعد باید منتظر بمایند تا منشی پزشک به شما زنگ بزند.


عمر واقعی  لمینت دندان چند سال است




عمر واقعی  لمینت دندان چند سال است :

لمینت سرامیکی معمولاً چهارده سال عمر می‌کند که میتواند کمتر بیشتر باشد و بعد از این مدت باید آنها را تعویض نمایید. البته طول عمر لمینت به جنس، برند سازنده و نحوه مراقبت بستگی دارد،رعایت نکات بهداشتی مانند مسواک زدن و کشیدن نخ دندان را فراموش نکنید خودداری از مصرف غذاها و نوشیدنی‌های رنگی را کم کنید مراجعه مداوم به دندانپزشک را هم انجام بدهید تا عمر لمینت دندان شما کاهش نیابد.




چه افرادی نباید لمینت دندان استفاده کنند.


۱. افرادی که دندان قروچه دارند، یعید ندان را روی هم فشار میدهند این عادت باعث شکستگی لمینت دندان میشود و اگر عادت دارید کلا سمت لمینت دندان نروید خانوم ها و اقایانی  که پوسیدگی‌های وسیع روی دندان هایشان دارند چون اگر هم بزنید بعد چند سال وقتی پوشیده شود لمینت هم طبیعتا خارج میشود چون وقتید ندان خراب است وز به روز پوسیدگی گشترش می یابد پس حتما قبل لمینت پوسیدگی را درمان کنید هر چند کسی که دندان های سالم نیست شاید عمر لمینت اهنا کمتر باشد.



لمینت سرامیکی Lumineers برلیانس EPS



لمینت سرامیکی Lumineers برلیانس EPS چیست :


لمینت های سرامیکی سیستم لومینرز یکی از پرطرفدارترین انواع لمینت ها هستند و شباهت زیادی به دندان های طبیعی دارند. به علاوه این نوع لمینت به دلیل مقاومت و نازکی بالا مورد استقبال بسیاری از دندانپزشکان قرار گرفته است.به دلیل ظرافت بالای این لمینت ها نیازی به تیز کردن دندان ها نیست و پس از آماده سازی می توان آنها را به همین صورت روی دندان های فرد سوار کرد. ساخت این نوع لمینت سرامیکی منحصرا متعلق به شرکت های آمریکایی می باشد. به همین دلیل با توجه به اینکه دندانپزشک این قالب ها را برای شرکت ارسال می کند، هزینه ساخت این لمینت ها بسیار بالاست.این نوع لمینت نیز متعلق به شرکت آمریکایی است. به همین دلیل هزینه آماده سازی بسیار بالاست و حدود 20 روز طول می کشد. چون نازک است نیازی به آسیاب نیست. این نوع لمینت شباهت زیادی به دندان های طبیعی دارد و زیبایی و درخشندگی خاصی دارد.این نوع لمینت سرامیکی یک لمینت از پیش آماده شده است که باید قبل از قرار دادن روی دندان بیمار با کمی برش آن تهیه شود. از آنجایی که این لمینت ها از قبل آماده شده اند، می توان روکش را در یک جلسه روی دندان های بیمار قرار داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد